Efterlysning

Låt mig få önska er alla som jag inte har kunnat prata med, en riktig trevlig påsk!

Jag har kommit ännu en bit på vägen hur vardsrummet ska se ut. men nu återstår som sagt en hel del. Därför går jag nu ut me två efterlysningar:

1. Tavla 

Jag letar efter tavlor som skulle passa in i min lgh, inte bara i vardsrummet! Det kan vara stentavlor och det kan vara canvas- målardukar. Och det ska gå i lite japansk, gammalkinesiskt och zentema. Kanske svårt att föreställa sig så jag bifogar en liten bild. Denna tavla är verkligen så jäkla snygg, i mitt tycke, och jag har köpt den:) Dock så är den inte i min ägo. Så om ngn här ser ngt liknande och känner att : hmm detta kanske Richard skulle tycka om...ta då en bild eller skicka sms asap!



2. Bonsaiträd

Jag letar efter olika size på bonsaiträd. Just igår var jag på IKEA en mkt snabbis för att kolla om de fortfarande har kvar ett stort bonsai träd. Det hade de tyvärr inte. Det som finns just nu är mellan 30-40 cm högt. Jag vill ha större, mkt större. Det ska vara som en ögonsten i vardagsrummet. Så om någon vet var exakt man kan få tag i ett bonsaiträd, please let me know.

Kommentarer
Postat av: Annchan

Bonzaiträd brukar ju finnas i de flesta blomsterhandlar, alltså inte typ interflora och såna ställen.

2009-04-10 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0