Flera liknande dagar efterlyses!

Igår var det en magisk dag. Först åket jag till Oslo för att träffa Elkjöp, en kund till oss. I Sverige mer känt som Elgiganten. Två timmarsmöte där jag fick riktigt mycket beröm för min presenation. Alltid trevligt att få beröm och det känns som, inte helt oväntat, att mitt arbete uppskattas riktigt mycket i länderna dvs Norge & Danmark.
Självförtroendet på topp åkte jag hem en snabbis för att svira om för kvällen. Skulle nämligen äta middag med en kompis. Det vore fel av mig att inte erkänna att jag inte såg fram emot att träffa henne. Vi skulle ha träffats redan i höstas men av några anledningar så blåstes det av och sedan dess har vi endast pratats vid via msn en jäkla massa gånger. Dock så är det alltid annorlunda att träffas. Och vilken kväll det blev. Ut och äta på East. Dels fick hon smaka på massa nya rätter som hon verkligen tyckte om, dels så fick jag äta sushi igen! Och East sushi är något extra. Så gott och så färskt. Så maten var av högklass men framförallt sällskapet. Hon är öppen och framförallt glad. Det fanns alltid något att prata om. Genuint glad. Får mig att må bra helt enkelt. Till det kan jag tillägga att hon är sjuksköterska. Varför är de så speciella och varför dras jag till de :) En annan liten positiv detalj är ju att hon är väldigt vacker :$
Nog om det, båda hade en mycket trevlig kväll och om det vill sig, så kanske vi ska ta och ses nu på fredag.  Och gissa, vart vi skulle göra på fredag?! - IKEA - en lönefredag. Jorasåatte...Jag har lite ångest redan nu men jag måste dit. Det finns verkligen INGA commitments. Det bör tilläggas samt även beaktas hela vägen!
Jag hade svårt att sluta le hela kvällen samt även efteråt. Jag vaknade som jag somnade. Med ett glatt humör!
Flera sånna här dagar, tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0