Var håller jag hus?

Måste väl be om ursäkt över att jag inte uppdaterat på länge. Hade en liten diskussion idag med Mina om just det här och är väl beredd att hålla med att när jag mår bra tryter inspirationen. Jobbet, där är jag totalt likgiltigt men privat mår jag bra. Det fina vädret gör att jag blir glad, tillsammans med att jag verkligen utnyttjar dagarna till fullo. Är jag trött så är jag hemma och är jag inte det så hittar jag på olika saker med vänner. Självfallet även för träningen. För den går bra just nu! Jag har sagt det tidigare och säger det ännu en gång. Det är verkligen ett privilegium att ha ngn så bra som Mina. Då jag hyser stor respekt för henne som person och som  PT, så får hon mig att bita ihop ännu mera och verkligen pressa mig varje pass. Jag är helt slut efteråt. Dock har jag gått ner i antalträningar. Har blivit dåligt med squash, badminton och tennis. Som tur är kör jag intervallträning före varje gym pass. Det är bra men så frutkansvärt tråkigt!

I söndags skrev jag på kontraktet för min nya lägenhet och den 27 april kan jag flytta:) Känns hur skönt som helst. Det betyder att jag har två dagar på mig att börja måla. Eller rättare sagt jag har två kvällar. Jag jobbar ju måndag, tisdag och flyger ner till Tyskland på onsdag kväll.
Har bestämt mig för att det får ta sin lilla tid. Allt måste inte vara klart. Dock så kommer jag inhandla soffa, talrikar, glas, och kastruller. Köksbord, matbord och soffbord står och väger lite. Kommer nog inte kunna köpa allt. Får vänta tills skatteåterbäringen kommer! Detta kommer bli fint! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0