Så underbart

Tidigare denna morgon fick jag ännu ett kvitto på att träningen ger resultat. Jag har som sagt inte "vågat" titta på vågen i rädsla av att bli besviken på att jag inte har tappat så många kg som jag kanske föreställt mig. Samtidigt som jag märker att mina kläder börjar bli förstora, vilket i sig, är en tillräcklig bekräftelse på att träningen ger resultat. Efter ett riktigt tufft pass med Mina så var det iaf dax igen att väga sig men innan det, så ställde hon en fråga som jag själv låg och tänkte på häromdagen:
Hur många kg ska du ha gått ner för att INTE känna dig besviken ?

Runt 5-6 kg svarade jag och då bad hon mig att titta på vågen.
6 kg mindre än när jag började!!

Minuten därpå hade jag svårt att sluta le:) Känner mig så sjukt nöjd!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e sjukt duktigt! Jag är imponerad!!

2009-02-27 @ 17:22:36
Postat av: anna

Bra jobbat!! =)

2009-02-28 @ 10:03:54
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Mina-Niqole

Hårt arbete ger lön för mödan! :-)



Bra Jobbat, men det har jag ju redan sagt!

2009-03-02 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0