I just dodged the bullet

*pustar ut*

Fick äntligen chansen att prata med min chef. Helt otroligt! Det tog bara sex månader. Från och med nu ska jag vara mer på. Samtidigt som jag kan tycka att det är dålig stil av honom så kan jag även skärpa mig och nu vet jag hur han tänker. Vi är ju olika och det handlar om att mötas på mitten tror jag. Hur som helst så känns det bra. En sten har fallit från hjärtat och med den stenen föll även en annan sten.

Jag kommer inte drabbas av varslet!!!

Så jäkla skönt. Utan att höja mig till skyarna fick jag helt klart svart på vitt att jag just nu är otroligt viktig samt att han tror på mig. Dock som alltid får man även en känga här och var. Men det är ju det som får en att utvecklas. Och det är just DET som jag hade velat haft för massa månader. Det är därför jag har tappat en hel del motivation.

Som sagt: Oron är borta och nu ska vi se hur organisationen förändras.

I am happy! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, va duktig du är =)

2009-06-02 @ 20:35:41
Postat av: Richard

Tack:)

snäll du är.

Känns skönt!

2009-06-03 @ 13:52:11
Postat av: anna

va skönt!! kram!

2009-06-03 @ 16:00:29
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Mina

Vad skönt! Grattis! Är jätteglad för din skull! :-)

2009-06-04 @ 14:05:25
Postat av: Annchan

Oh vad skönt för dig, vill så gärna att du ska va lycklig... det är du värd!! Det räcker med att ha en osäker bit i sitt liv och man går med den där gnagande känslan av oro!!! Nu kan du fokusera igen!!

kram

2009-06-04 @ 14:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0