Högre makter

Någon däruppe vill på något sätt att jag ska ta mig igenom detta själv. Jag bestämde mig förra veckan när jag återvända till jobbet att ta dag för dag och vekligen göra det bästa för mina länder. Skita i vad som händer på jobbet här i Sverige. Det är svårt, men jag ska göra mitt bästa. Dels för att försöka rida ut den negativa vågen och klara av min situation men även för att jag tycker väldigt mycket om den danska landschefen, Anette.

Så idag runt 10 tiden fick vi ett mail om att Anette slutar! Det var som en kniv i hjärtat. Och alla mina kollegor runt omkring mig stormade sönder mig med frågor om jag visste något samt varför jag inte hade sagt något. Det var kanske tur det för gråten var i halsen. Min första tanke var, - hur ska jag klara av detta? Jag har precis bestämt mig att köra på och ta hjälp av Anette och nu ska hon sluta.
Förstå mig rätt. Jag är så glad för hennes skull och är det någon som förtjänar det och borde göra det så är det hon.

Så nu är jag lite på ruta ett igen. Det är någon där uppe som vill något annat. Jag hade någon en gång i tiden som sa.

"Allt har sin mening"

Please give me a sign!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0