Nalkas det vår?

Jag kom i säng ovanligt sent igår. 00.44 stod kl på när jag somnade och av någon konstig anledning ringde inte min klocka. Min kropp som är van vid att gå upp 05.15 vaknade av sig själv halv sju. Först fick jag panik men sedan kändes det som att det var naturens gång. Jag var absolut inte trött och kände mig redo för denna vecka.
Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag tror att det har lite med att göra att jag verkligen maximerar min helg. Även om klockan visar sen eftermiddag på en söndag så hittar jag på något med någon.

Självklart kan inte en morgon vara felfri. Strax efter att jag satte igång bilen gick avgasröret sönder. Det har varit på G och just därför beställde jag tid hos verkstaden. Tyvärr fick jag inte tid tidigare än 21 april. Det är 3 veckor dit och min bil låter som om jag hade 400 hästar under huven. Jag måste säga att det är lite skämmigt. *men men

Jag är iaf pigg och kry. Ser fram emot helgen. Kul att tänka så 0943 en måndag morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0