Update

Nu har det gått några dagar sedan sist jag skrev. Av olika anledningar måste jag få säga. Jag mår fortfarande tveksamt. Eller det finns skillnad. Ångesten en söndag som denna är inte lika enorm. Vetskapen att jag inte kan ändra min situation på jobbet har på något sätt satt sig nu och man får helt enkelt finna sig i det. Det är bara fruktansvärt tråkigt, frustrerande och framförallt så tär det på mitt humör.
Fast detta kan inte fortsätta i längden. Jag försöker leva för efter jobbet och helgerna. Mars månad har även varit en sisådär månad med träning. Den har inte varit dåligt men inte heller det bästa. Jag vet att det finns mer. Det kanske har med att jag lite mentalt redan bytt gym. Jag bara går och väntar tills jag får träna med Mina igen. Känns som hon tar min träning på den nivå jag vill vara på. Ju fler gånger jag tränar med henne desto duktigare blir jag att pusha mig själv.

Jag har en hel del positiva saker att se fram emot. Som det ser ut just nu så ska David, Jonas & jag ta en lite solsemester under påsken. Skulle kännas så fruktansvärt bra. Egentligen borde jag spendera pengarna på lägenheten med jag är fan värd att bli lite brun och komma bort från min vardag. Jag har ju i princip inte haft semester på 2 år nu.
Skulle även ge en liten självförtroende boost. Gått ner i vikt och brunbränd.
Sedan så bär det av ner till Tyskland, Nürnberg på bröllop. Min gamla chef gifter sig:) Direkt efter det så ska jag ju flytta in i min nya lgh med nyinköpta möbler. Slutet av Maj planeras även mitt livs första inflyttningsfest. Sen så kommer midsommar och då får jag besök av min gamla chef och hans blivande fru!

Jag får helt enkelt ta dag för dag på jobbet. Lättare sagt än gjort. Men så ligger det till just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0