Vad ska jag göra?!

Nu ligger jag här i sängen, fortfarande vaken och mår i princip dåligt. Jag är i stort sett frisk med undantag för halsen och små kramper. Skulle det vara en vanlig dag, så skulle jag inte tveka att gå till jobbet. Men som det är just nu och som jag mår just nu, så vill jag verkligen inte.

Sån här motbjudande känsla har jag inte kännt för ett jobb sedan Nina & jag var i Tyskland under en sommar och jobbade på en resturang. Och jag lovade mig lite indirekt att jag aldrig mer ska låta det gå så långt.
Nu är jag här. Jag har studerat klart. Jag har jobbat utomlands på adidas, jobbat 9 månader på Samsung och mår dåligt över att jag ska till jobbet.

Detta får inte ske!

Känns fruktansvärt jobbigt just nu. Dela vill jag inte vara den här personen som bara ger upp då det går lite motigt, för så är inte fallet, men jag vet bara inte hur jag ska aggera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0