Kärlek

Jag sitter i soffan hemma hos vänner i Tyskland och tittar på filmen Hitch. Det är på något sätt en klockren sammanfattning på helgen som varit. Tredagarsbröllopet var något utav det extra. Jag har varit på bröllop innan men aldrig kännt brudparet så väl som denna gång.
Bröllopet var i vackra nord Bayern, i en liten idyllisk by. Kyrkan precis tätt intill slottet där brudparet och gästerna sov. Allt var verkligen romantiskt. Precis i min smak.

Slottet i bakgrunden


Det är verkligen härligt att lämna sin vardag. Komma bort och få träffa vänner som man saknar och prata tyska igen. Framför allt behövde jag återigen få uppleva ren och sann kärlek. Det är verkligen helt underbart. Man fylls av hopp, glädje, tro och kärlek. Jag är oerhört lycklig för brudparet skull. Det har gett mig lite livsglädje igen.


brudparet

Kommentarer
Postat av: ELLINORE JONSSON [foto & design]

sv: åh tack så mycket :)



vilket gulligt brudpar!

2009-05-05 @ 06:42:16
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0